090701

Hejhej! Sitter i köket nu och väntar på maten. Det blir kyckling och ris som ska åka ner i magen today ;) Såg också att mitt mobilinlägg kommit fram och det är en smart idé av blogg.se tycker jag =) Idag har jag som skrivet legat på stranden med mina underbara vänner och sola, badat & solat ännu mer! Ashärligt! Det var jag, Kerstin och Malla som åkte ner till ett place som är vårat och som ingen annan får veta vart det är, moahaha =D


jag och kerstin hoppar i plurret =)


matilda ger pussar till er alla!


mycket svull, men jag drack ingen coca-cola. var nyttig (hehe) och drack icetea istället ;)

Foton tagna av: Kerstin <3
Det finns en bild på mig, men jag ser ut som ett anorexia-barn (vilket jag inte är) på den bilden!

På fredag ska vi dit igen och ha kul! =) <3


Kommentarer
Kommenterat av: Matilda

jag tror att den som är närmast är jag!

2009-07-01 @ 20:33:17
Blogg: http://annnamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0