Helgen

Heeejjjj! Fick inte använda datorn igår för att pappa tyckte att jag skulle ha en "dator-fri"-dag. Varför det? Hela förra veckan satt jag vid datorn sammanlagt typ 5 timmar! Ofta jag behövde en dator fri-dag? Iallafall ska jag berätta om idag och igår =)

Lördag: Igår så åkte jag, mamma, pappa och Samuel på Orrlanda och kollade på en flyguppvisning. Det var ascoolt att se alla flyg som gjorde uppvisningar och sen åkte vi också helikopter. Det kostade typ 300kr för vuxna och 150kr för barn så för oss fyra blev det 900kr och det fick vi av pappa! Älskardej <3 Fatta vad coolt det var att åka helikopter och alla där nere stod och kollade när man åkte =D Efter det åkte vi på Svenstamarknad på Galhammarudden där det var lite marknad och karuseller. Jag fick ett par byxor som jag ska ta med till Frankrike =) Jag och Samme åkte också karuseller. Fatta kul! ♥
Söndag: Idag är jag så j*vla trött bara för att en viss gubbe med traktor åkte utanför fönstret och skördade gräs klockan 10.00 på morgonen! :@ Iallafall klev jag upp, satte på mig kläder och sen åkte jag, mamma, pappa, Samme och hans pappa upp till Häggsåssjön och badade. Det är asgrundt där och när man kom där det blev djupt så var det typ kvicksand så man sjönk igenom sanden. Men det var iaf varmt i vattnet. Typ 22 grader elr något? Sen åkte vi hem duschade i en kvart och badade i en kvart. Sen åkte vi hem till stan och nu sitter jag här vid datorn.

Pappa ska typ stänga av min dator tidigt ikväll och sen säger han att jag ska gå ut och leka med Atlas, och det ska jag självklart göra men inte stänga av min dator! Ikväll blir det Priviledge, Sex and the city och 27 dresses. Måste ladda upp med popcorn och pepsi dessutom ;)

Ni som läste det här inlägget var grymt duktiga! Kommentera om du gjort det =)
Kramar ♥


har inga bilder för att kameran är sönder, men i veckan ska pappa köpa en ny så då kommer jag ladda upp med massa bilder och speciellt ifrån Frankrike och Barcelona ♥


Kommentarer
Kommenterat av: Matilda

jaa känner mig bra för jag lykades med att läsa helaaaa inlägget ha! kan inte du lägga upp bilder på det du köpte i fredags?? <3

2009-07-05 @ 19:07:42
Blogg: http://annnamatilda.blogg.se/
Kommenterat av: Matilda älskar Kajsa Kavat mest! <33333333

Jag läste ;)<3

2009-07-06 @ 03:40:45
Kommenterat av: kerstin

jag läste hahahhahaha<333

2009-07-06 @ 11:38:34
Blogg: http://justcool.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0