090630

Hejj! Igår bestämde jag och Malla att vi skulle vara med varann, så jag cyklade till henne och vi hade askul! Har saknat henne grymt mycket och nu när hon varit i turki så var hon jättebrun. Fick en skitsnygg Chanel-väska av henne! Älskar den grym mycket! Matilda om du ser det här så tack ännu en gång! =) Jag sov över hos henne så det var drf jag inte bloggade något mer igår. Vi cyklade till ICA och köpte glass, kollade på film och gosade med världens sötaste katt! Idag var vi och kollade på sportfältet och sen körde vi spel och gosade ännu mer med katten :*

Jag fick skjuts hem av Anders =) Hade grymt ont i huvudet så Anders erbjöd sig att skjutsa hem mig. Sen dess har ja bara legat i sängen och kollat på tv:n.

xoxo :*

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0