Kvällen =)

Kvällen har spenderats med min kompis Ella :) Först åt jag pizza med familjen och sen gick jag till Ella där vi körd en lek som heter "Rebus". Askul! Sen tog vi massa kort med hennes grymma mobilkamera och satt vid datorn. Är hemma nu och ska snart lägga mig...är supertrött!

Imorgon ska jag kanske vara med Malla, men jag vill bada eftersom det ska bli så underbart fint väder (!!!), men jag tror det var så att hon inte ville så någon av mina kompisar (malla också såklart!). Vill ni bada imorgon får ni kommentera, ringa elr sms:a mig så jag vet! Saknar min älskling och om vi inte ska vara med varann imorgon så måste vi vara med varann på typ tisdag elr onsdag! =)

Nu ska jag ta på mig pyjamasen och hoppa i kojjs ;) Godnatt! ♥ 


min älskling! tryck på bilden för att komma till hennes blogg =) <3

Kommentarer
Kommenterat av: Denisa

Fin blogg!

2009-06-29 @ 10:44:04
Blogg: http://denisaaradean.blogg.se/
Kommenterat av: edubbelv

Va snäll och svara på frågan i min blogg! :) Du kanske vinner!

2009-06-29 @ 12:40:07
Blogg: http://edubbelv.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0