Now I'm back :P

Hello! Jag har varit på ridläger hela veckan, och jag vet att jag skrev att jag skulle mobilblogga varje kväll, men det uppstod lite saker så jag skippade det :D Iallafall har vi haft askul! hade tyvärr inte med mig en enda kamera, men mina kompisar ska skicka massa bilder till mig som jag sen lägger upp :) Det var jag, Elina, Björg, Tania, Simone, Anina och Aniela som var med i årets ridläger och vi blev kompisar under tiden. Jag kände Elina, Björg och Tania innan men dom tre sista träffade jag i veckan :p Saknar alla mina vänner, hästarna, alla skratt och de tidiga mornarna så mkt att det inte går att beskriva, men Lena (hon som äger alla hästarna och så) sa att jag kan få komma och hjälpa till och rida ;D

Har iallafall kommit hem idag. Tog ett skönt och varmt bad. Ska snart hoppa i pyjamasen och sussa... Är asatrött idag. Imorgon kommer jag sova länge men sen ska jag, familjen och kanske Martina åka till Hackås och bada <33

SAKNAR ER ALLA HÄSTAR/KOMPISAR GRYMT MYCKET, REDAN!


Kommentarer
Kommenterat av: Madde

Äntligen! Jag har saknat dig! <3333

2009-06-26 @ 23:03:17
Blogg: http://maddethabest.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0