Sol & bad

Hej hoppsan! vaknade tio imorse och det förvånade mig att jag vaknade så tidigt eftersom jag var så grymt trött igår. Iallafall satt jag mig och åt frukost och efter det åkte vi till hackås och badade med Martina, Alex, Samuel, Marcus, Andres och våra mammor och pappor. Askul! Först var jag en liten badkruka, men sen var jag i nästan hela tiden. När vi åkte hem så åkte Alex & Samuel i bilen så vi for in ppå Sibylla å köpte mjukglass :p blev iaf lite brun och speciellt i ansiktet där jag nästan är röd!

Nu får jag inte sitta mer vid datan säger pappa. Faan! Känner att jag missat ganska mycket i veckan med alla bloggar :(
Förresten har min älskling kommit hem ifrån Marmaris :* måste träffa henne i veckan!

byee (y'


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0